Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~WomanAngel | użytkownik

imię i nazwiskoE.K. adresgdzieś.. zarejestrowany11.04.2007 @10:06:30 ostatnio na stronie22.06.2011 @20:12:35

Studia..






* * *
dedykacja dla mnie :

http://www.digart.pl/praca/1993087/Jestem_jaki_jestem_.html

dziekuje

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty47 komentarze1610 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~anytsuj    17.06.2007 @18:59:38
Hej, logując się dziś na DA spotkała mnie miła niespodzianka. Dzięki
_______
Gryź, lecz najpierw sprawdź, czy twoje zęby zniosą to
Gryź, lecz nie dziw się, gdy zamiast łez usłyszysz śmiech...
~rainb0w    17.06.2007 @11:17:21
_______
~ Dopóki mogę iść o własnych siłach pójdę tam, gdzie zechcę. ~
~rainb0w    16.06.2007 @13:10:50
dziekuje
_______
~ Dopóki mogę iść o własnych siłach pójdę tam, gdzie zechcę. ~
~jaca77    16.06.2007 @12:22:56
i jeszcze 3 X dzieki
~jaca77    16.06.2007 @12:22:03
dziekuje
~rainb0w    15.06.2007 @13:09:50
dziekuje milego popołudnia
_______
~ Dopóki mogę iść o własnych siłach pójdę tam, gdzie zechcę. ~
~hydra    14.06.2007 @22:08:47
fajneee
~arhelagiusz    14.06.2007 @15:18:40
dzieki
_______
Zapraszam do mojej galerii
~basiasa    14.06.2007 @12:21:01
dzieki wielkie
_______
......be a man, ride as fast as you can............

https://www.facebook.com/pages/Basia-Sa-Photography/284701221582091
~tola194    14.06.2007 @09:34:33
to ja Ciebie też :D
~tola194    14.06.2007 @09:30:24
ależ proszę miłego dnia życzę:D
~UnstableSystem    14.06.2007 @09:22:11
dziękuję.
miłego obserwowania. ; ]
~marlevy    13.06.2007 @12:29:29
Dziękuję!!!!
_______
http://www.marcinlewandowski.com Marcin Lewandowski marcinlewandowski.com
~MalaMika    13.06.2007 @12:01:13
dziękuję:P
~Ryudo    13.06.2007 @11:51:50
no na przykład za tym białym to chyba 3 kilometry przeszedłem zanim usiadł....kondycja to mi już siadała bo po górkach biegałem hehe
~Ryudo    13.06.2007 @11:40:16
co konkretnie robie ? @_@
~Deathie5    12.06.2007 @22:09:36
Hehe no przeczytałam , ale było warto
~Ryudo    12.06.2007 @18:03:26
a i owszem przeczytałem całe i się mi podobało
~kubawhale    12.06.2007 @16:03:10
dziękuję
_______
cicho!
~rainb0w    11.06.2007 @21:28:43
hehetrzeba korzystac póki sądziekuje
_______
~ Dopóki mogę iść o własnych siłach pójdę tam, gdzie zechcę. ~
~kubawhale    10.06.2007 @17:49:49
dziękuję o muminki też moja ulubiona bajka XD
_______
cicho!
~wiluska    10.06.2007 @16:41:03
dzięki wielkie...
~olipus    10.06.2007 @15:21:33
dziękuję
_______
'my z tysiąca słów...'
~pancia001    10.06.2007 @15:11:36
kuzynka dziekuje i mówi że tez sie zna
~tRrolAa    10.06.2007 @14:38:20
słuchasz systemu i koRna ....git :d
ostatnio edytowane: 2007-06-10 14:39:09
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt